Tuesday, October 29, 2013

Gugmang Giatay by The Ambassadors

STANDARD TUNING = ( E A D G B E )
 

INTRO: A E F#m D
 

Verse I

A                 E
 buot kung ikaw masayud
F#m        D
 paminawon mo
A                        
 kay kung pananglit
E            
 lang iran mo
F#m              D
 mga panun-paw pasalig ko
A             E
 kung ugaling kalit kang mubiya
F#m               D
 di ko kapugngan tulo ning mga luha
      A            E
 kay ikaw akong himaya
         F#m                D
 handumon ko matag karun ug unya
A                    E         F#m        D
 ikaw ang langit ug yuta ako pinangga .. ahhh


     A     E    F#m   D
 oh lahh. aahhhh


F#m                      E
 unya mihabol ang kangitngit
F#m               D
 na giduyugan sa ulan
F#m                E
 ug sa kalit lng nahanaw
F#m               D
 ang bidlisiw sa adlaw

CHORUS:

      A                 E
 oh kahayag sa imong panagway
        F#m                D
 nga naulipon sa gugmang giatay
           A                E
 inday paminawa kabos kong gugma
      F#m          D
 nga kanimo akong igasa
               A            E       
 dili ko man mahatag ang tanang bahandi
  F#m        D          A          E
 'ning kalibutan apan inday unya intawon
 F#m          D                  A
 hinaot na naulipon sa gugmang giatay

E      F#m   D
 ohhhh ....


ENJOY!!!